Tükendi
Gelince Haber VerPazarlama 4.0
Gelenekselden DijitaleGeçiş
Philip Kotler, HermawanKartajaya, Iwan Setiawan
Format: Kitap
Barkod: 9786052261033
Cilt Durumu: Ciltsiz
Ürün Tanıtımı
'Teknolojidünyası bugün o kadar hızlı ilerliyor ki, her bir değişim bir sonrakini daha dahızlandırıyor. Böyle bir ortamda ileriye doğru giderken pazarlama uzmanlarınınyollarını bulmalarına yardımcı olacak bir temele ve referans noktasına sahipolmaları son derece önemlidir. Bu yönde yeni bir bilimsel temel atan Pazarlama4.0 kitabı, dijital ve mobil geleceği icat etmeye ve anlamaya çalışan herkesiçin bir başlangıç noktası ve paha biçilmez bir kaynak olacaktır.”
—HowardTullman,CEO, Chicagoland Entrepreneurial Center/1871
'İnternetve IT, pazarlamayı kökünden değiştiriyor. Bu kitap yeni dönemde pazarlamakonusunda çok önemli bilgiler veriyor.”
—HermannSimon, Kurucu ve Başkan, Simon-Kucher&Partners
'Kotlerve arkadaşları bugünün dijital, interaktif pazarı ile pazarlamanın yeni rolünüçok güzel bir şekilde sentezlemişler.”
—DonSchultz, (Aktif Emekli) Bütünsel Pazarlama İletişimi Profesörü, MedillGazetecilik, Medya, Bütünsel Pazarlama İletişimi Fakültesi, NorthwesternÜniversitesi
'Bugünpazarlama alanında geçekleşmekte olan devasa değişimleri belgeleme konusundahiç kimse pazarlamanın babası Philip Kotler’den daha nitelikli değildir.Pazarlamanın geleceği dijitaldir ve bu kitap da rehberiniz.”
—AlRies, Positioning: The Battle for Your Mind yazarı
PhilipKotler, Northwestern Üniversitesi İş Yönetimi Akademisinde Profesör unvanıylagörev yapmaktadır. Modern Pazarlamanın Babası olarak kabul edilir. Wall StreetJournal tarafından iş dünyasının en etkili altı düşünürü arasındagösterilmiştir. Kitapları yaklaşık 25 dile çevrilmiştir ve düzenli olarakuluslararası çevrelerde konuşmalar yapmaktadır.
HermawanKartajaya MarkPlus Inc. danışmanlık şirketinin kurucusu ve İcra Kurulubaşkanıdır. İngiltere merkezli Chartered Institute of Marketing adlı eğitimamaçlı mesleki birliğe göre 'Pazarlamanın Geleceğini Şekillendirmiş Olan 50Guru”dan biridir.
IwanSetiawan MarkPlus’ta (www.markplusinc.com) COO olarak görev yapmakta ve oradaşirketlerin pazarlama stratejilerinin tasarımlarına yardımcı olmaktadır. Ayrıcasık sık yazarlık ve konuşmacılık yapan Iwan, Marketeers sitesinin(www.marketeers.com) baş editörüdür.
●Sektörünüzde daha yatay, kapsayıcı ve sosyal bir iş ortamına dönüşümüngöstergesi olan trendler nelerdir?
●Pazardaki bu dönüşümlere ayak uydurmak için planlarınız nelerdir?
●Sektörünüzde bağlantılı müşterilerin çelişkili doğasını gösteren durumlarınbazıları nelerdir?
●Şirketiniz, gençlerin erken benimseyici ve trend belirleyiciler olarak oynadığırollerden yararlanarak daha büyük bir fikir payı nasıl elde edebilir?
●Şirketiniz, kadınların evdeki etkisinden yararlanarak pazar payını nasılbüyütebilir?
●Şirketiniz, daha büyük bir gönül payı elde etmek için netandaşları nasılsaptayabilir ve onlardan nasıl yararlanabilir?
●Markanız dijital dünyada insandan insana bir dokunuşa dayalı güçlü birfarklılaşmayı nasıl geliştirebilir?
●Şirketiniz ortak yaratımı benimseyip döviz kuru benzeri fiyatlandırmadanyararlanarak ve topluluğu harekete geçirip sohbetleri teşvik ederek gelenekseldört P’den dijital dört C’ye nasıl geçiş yapabilir?
●İşbirliğine dayalı müşteri ilişkilerini benimsemek için müşteri hizmetleristratejinizde yapılması gereken temel değişiklikler nelerdir?
Özellikler
Basım Dili: Türkçe
Sayfa Sayısı:224
En / Boy: 14,00 x 21,50 cm
Kağıt Cinsi: 2.Hamur
BasımTarihi: Kasım 2020